.

.

Powrót Nocy fanatyka - Horror w Arkham LCG

Oczekiwanie na dostawę

Rozszerzenie do gry

95,90 zł
Liczba:


„Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami,

nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami.”.

- H. P. Lovecraft, Zapomniane miasto

Zarzekałeś się, że już nigdy tam nie wrócisz. Jednak koszmary przeszłości nie dają Ci spać – musisz odwiedzić miejsce, gdzie to wszystko się zaczęło. Noc fanatyka to pierwsza kampania, którą dobrze znacie z zestawu podstawowego Horroru w Arkham LCG. Dzięki rozszerzeniu Powrót Nocy fanatyka ponownie odwiedzicie znane już obszary, jednak w zupełnie nowej odsłonie tak mechanicznej, jak i fabularnej.

Horror w Arkham LCG to kooperacyjna gra przygodowa dla 1-4 badaczy, próbujących zbadać mrożące krew w żyłach tajemnice, inspirowane światem wykreowanym przez H. P. Lovecrafta. Powrót Nocy fanatyka pozwala raz jeszcze przeżyć (lub oszaleć próbując) pierwszą kampanię, wzbogacając ją o 66 nowych kart, wśród których znajdą się karty scenariusza, spotkań i badaczy. Dodatkowo rozszerzenie zapakowano w pudełko, które jest idealnym rozwiązaniem do przechowywania całej kampanii – zmieści wszystkie scenariusze z gry podstawowej, a dzięki osiemnastu przegródkom żadne karty się nie pomieszają.

 

Tajemnicze przejście

Pierwsza przygoda, będąca wstępem do lovecraftiańskich mitów Horroru w Arkham LCG, rozpoczyna się w domu głównego badacza. Zdawałoby się, że jest to najbezpieczniejsze i dobrze znane miejsce, jednak złowrogie siły przemieniły je nie do poznania, a wdzierające się do środka ghule popychają graczy na skraj obłędu. Teraz czas, aby raz jeszcze przeżyć ten koszmar i odkryć to, co było wcześniej niedostępne.

 

Tym razem jednak intryga rozwija się na dodatkowym poziomie. Kiedy późną nocą próbujesz rozpracować serię tajemniczych zaginięć, do Twoich uszu dobiega miarowa inkantacja z dołu, a zewsząd słychać ciche drapanie o drewno. Boisz się, ale wiesz, że musisz to sprawdzić. Wstajesz i nagle okazuje się, że tam gdzie były drzwi do Twojego gabinetu jest jakieś dziwne przejście do innej części Twojego domu. To tam znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.

Zagrożenie wzrasta

Powrót Nocy fanatyka otworzył drzwi do Twojej przeszłości, ale jednocześnie odmienił ją w budzący przerażenie sposób. Zło, które już raz pokonałeś, urosło w siłę, jakby przez cały ten czas czekało w cieniach i oplatało Cię swoimi mackami. Wszystkie trzy scenariusze zostały poszerzone o nowe karty scenariusza. Również spotkania nie będą takie same – do gry wchodzą dwa nowe zestawy spotkań. Ghule zostały zastąpione Ghulami Umôrdhotha, a niezidentyfikowany mroczny kult to teraz Kult Pożeracza.

 

Badacze nie są jednak bezbronni w starciu z tymi potworami. W Powrocie Nocy fanatyka znajdzie się kilkanaście kart badaczy – ulepszonych wersji tych, znanych z gry podstawowej. Od teraz np. Królicza łapka pozwala na dobranie jednej karty z tylu, o ile nie udał się wykonywany właśnie test. Jest to znaczące usprawnienie, które pomoże zmierzyć się Wam z horrorami nocy.

Zmienne cele

Sześćdziesiąt sześć nowych kart zapakowano do kartonowego pudełka, które pomieści także pozostałe karty z Nocy fanatyka, a dzięki 18 przegródkom łatwo będzie oddzielić od siebie poszczególne zestawy kart. Dla najbardziej doświadczonych graczy przygotowano także listę specjalnych osiągnięć, które mogą zmienić nieco podejście do rozgrywanych scenariuszy. Przykładowe osiągnięcie może wymagać od badaczy zabicia trzech ghuli Kijem baseballowym bez złamania go lub pozostania w przeklętym domu przez trzy rundy zadając sobie pytanie …Czy na pewno muszę?

 

Nowe sposoby podejścia do scenariuszy wiążą się z nowymi zagrożeniami – nie może być przecież zbyt łatwo. Z jednej strony badacze muszą uważać na Zamaskowane koszmary, które przemierzają ulice Arkham, z drugiej ich sąsiad Jeremiah Pierce zdaje się być dziwnie zainteresowany ich poczynaniami – ukrycie swoich działań będzie wymagało sporo siły woli, a z każdym potknięciem Jeremiah będzie mógł przekazać swoim tajemniczym mocodawcom kolejne informacje o postępie śledztwa, posuwając zagładę do przodu.

0

Opis

Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
1-2
Czas gry
60-120 min

Specyficzne kody

Nowy produkt

Koszty dostawy:

Paczkomaty Inpost - 9,90 zł

Paczka pocztowa priorytet - 11,90 zł

Paczka pobraniowa priorytet - 18,90 zł

Kurier Inpost - 11,90 zł

Kurier Inpost pobranie - 18,90 zł

Uwaga!

Prz zamówieniach powyżej 400 zł i przesyłce przedpłaconej wysyłka jest GRATIS.

Podobne produkty