.

Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera

Kto pierwszy znajdzie skarb?

Oczekiwanie na dostawę
149.90
Quantity:


Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy piraci, czyli pozostali gracze, przesłuchują Długiego Johna i przekopują wyspę. Ten musi ich zwodzić i w odpowiednim momencie zbiec z więzienia, by zabezpieczyć swój skarb, zanim położy na nim łapy zbuntowana załoga!

 

Na czym to polega?

 

Na samym początku należy wybrać gracza, który wcieli się w Długiego Johna Silvera. Jego cel będzie taki sam jak pozostałych graczy-piratów (zdobycie skarbu), jednak sposobem gry będzie różnił się od reszty. Podczas gdy piraci będą eksplorowali mapę, on sam będzie musiał udzielać im wskazówek – oczywiście w taki sposób, aby nie poszło im zbyt łatwo.

 

Rozgrywka jest podzielona na serię tur i kończy się, gdy któryś z graczy (John lub jeden z piratów) znajdzie skarb.

 

Kolejne tury wyznaczane są przez kalendarz – to on wskazuje, który z piratów będzie wykonywał swoją turę (jeden konkretnego dnia). Kalendarz zawiera również losowy układ wydarzeń wpływających na rozgrywkę i określających typy wskazówek udzielanych przez Johna Silvera.

 

Udzielając wskazówek John Silver może zarówno mówić prawdę, jak i blefować (o ile uzyskał już prawo do blefu). Udzielając wskazówki, oznacza ją odpowiednim żetonem; żeton prawdy oznacza, że wskazówka jest prawdziwa, natomiast żeton blefu… Cóż, po jego użyciu nigdy nic nie wiadomo. Typy wskazówek udzielanych przez Johna są różne i odnoszą się do tego, czy na danym obszarze mapy znajdziemy skarb, czy też nie.

 

Piraci w ramach swoich akcji mogą przemieszczać się po planszy oraz przeszukiwać jej obszary. W przypadku przeszukiwania John Silver nie może skłamać – jeśli na obszarze zaznaczonym przez pirata jest skarb, wygrywa on grę.

 

W momencie, w którym John Silver ucieknie z więzienia (w kalendarzu pojawi się odpowiednie wydarzenie), zmienia się tryb gry. Nie pojawiają się już nowe wskazówki, a sam John może rozgrywać akcje związane z poruszaniem się. Jeśli jego pionek stanie w miejscu skarbu zanim dotrą tam piraci – wygrywa.

 

Dlaczego pokochasz tę grę?

 

  • To wyjątkowe połączenie gry przygodowej z elementami blefu. Każdy z graczy, niezależnie od otrzymanej roli, będzie musiał działać w taki sposób, by nie zdradzić pozostałym zbyt wiele ze swoich planów.
  • Dzięki dwóm rodzajom dostępnych ról gracze mogą sprawdzić się w różnych sytuacjach i sposobach prowadzenia gry. John Silver pozornie ma mniejszą kontrolę nad sytuacją, musi więc sprytnie wykorzystywać swoje możliwości. Z kolei piraci, dzięki unikalnym zdolnościom, analizie sytuacji i podejmowanym na bieżąco decyzjom, czynią każdą rozgrywkę wyjątkową.
  • Choć w grze nie ma minutnika odliczającego czas, wszyscy dobrze wiedzą, że jego upływ działa na ich niekorzyść. Analizując dane musimy być szybsi od pozostałych uczestników, a gdy do gry wkracza sam John Silver, tempo staje się jeszcze bardziej odczuwalne.

 

Zawartość pudełka:

  • 5 zasłonek
  • 5 pionków
  • 4 żetony kolejności
  • 4 arkusze na notatki
  • 4 mapy piratów
  • plansza wyspy
  • 4 karty postaci
  • 2 małe linijki
  • linijka
  • duży szablon poszukiwania
  • mały szablon poszukiwania
  • 5 mazaków
  • duży kompas
  • mały kompas
  • 11 wskazówek obszarowych
  • 8 wskazówek kompasu
  • dwustronna plansza kalendarza
  • 11 wskazówek czarnej plamy
  • 7 wskazówek początkowych
  • 8 żetonów informacji
  • 6 żetonów skrzyni
  • żeton skarbu
  • skrzynia
  • dwustronna mapa Długiego Johna Silvera
  • cyrkiel
  • instrukcja
0

Data sheet

Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
2-5
Czas gry
od 45 do 75 min

Specific References

New product

The purchased games are shipped on the same or the next business day from the date of placing (paying for) the order (unless a different shipping time is indicated for a given product).

 

In order to speed up the execution of orders, please send a confirmation of the transfer.

 

Approximate delivery time (Poland):

Inpost Courier - 1-2 business days

Inpost Paczkomaty - 1-2 business days

 

Approximate delivery time (abroad):

DPD Courier - 2-5 business days (depends on country)

 

Account number for payments for orders:

Account for payments in EUR:

IBAN PL08 1140 2004 0000 3512 1251 1517

Account for payments in PLN:

79 1910 1048 2213 6280 1476 0001

 

Delivery costs 

Delivery costs (in EU):

DPD Courier - 50 zł for a parcel up to 10kg (for majority of countries)

Attention!

On request, we can add new countries to shipping and give the shipping price for them.

 

Delivery costs (in Poland):

Inpost Paczkomaty - 9,90 zł

Inpost Courier  - 11,90 zł

Inpost Courier (cash on delivery) - 18,90 zł

Attention!

For orders over PLN 400 and prepaid shipment in Poland is FREE.

Check also