.

Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera

Kto pierwszy znajdzie skarb?

Wysyłka 24h
139,90 zł
Liczba:

Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy piraci, czyli pozostali gracze, przesłuchują Długiego Johna i przekopują wyspę. Ten musi ich zwodzić i w odpowiednim momencie zbiec z więzienia, by zabezpieczyć swój skarb, zanim położy na nim łapy zbuntowana załoga!

 

Na czym to polega?

 

Na samym początku należy wybrać gracza, który wcieli się w Długiego Johna Silvera. Jego cel będzie taki sam jak pozostałych graczy-piratów (zdobycie skarbu), jednak sposobem gry będzie różnił się od reszty. Podczas gdy piraci będą eksplorowali mapę, on sam będzie musiał udzielać im wskazówek – oczywiście w taki sposób, aby nie poszło im zbyt łatwo.

 

Rozgrywka jest podzielona na serię tur i kończy się, gdy któryś z graczy (John lub jeden z piratów) znajdzie skarb.

 

Kolejne tury wyznaczane są przez kalendarz – to on wskazuje, który z piratów będzie wykonywał swoją turę (jeden konkretnego dnia). Kalendarz zawiera również losowy układ wydarzeń wpływających na rozgrywkę i określających typy wskazówek udzielanych przez Johna Silvera.

 

Udzielając wskazówek John Silver może zarówno mówić prawdę, jak i blefować (o ile uzyskał już prawo do blefu). Udzielając wskazówki, oznacza ją odpowiednim żetonem; żeton prawdy oznacza, że wskazówka jest prawdziwa, natomiast żeton blefu… Cóż, po jego użyciu nigdy nic nie wiadomo. Typy wskazówek udzielanych przez Johna są różne i odnoszą się do tego, czy na danym obszarze mapy znajdziemy skarb, czy też nie.

 

Piraci w ramach swoich akcji mogą przemieszczać się po planszy oraz przeszukiwać jej obszary. W przypadku przeszukiwania John Silver nie może skłamać – jeśli na obszarze zaznaczonym przez pirata jest skarb, wygrywa on grę.

 

W momencie, w którym John Silver ucieknie z więzienia (w kalendarzu pojawi się odpowiednie wydarzenie), zmienia się tryb gry. Nie pojawiają się już nowe wskazówki, a sam John może rozgrywać akcje związane z poruszaniem się. Jeśli jego pionek stanie w miejscu skarbu zanim dotrą tam piraci – wygrywa.

 

Dlaczego pokochasz tę grę?

 

  • To wyjątkowe połączenie gry przygodowej z elementami blefu. Każdy z graczy, niezależnie od otrzymanej roli, będzie musiał działać w taki sposób, by nie zdradzić pozostałym zbyt wiele ze swoich planów.
  • Dzięki dwóm rodzajom dostępnych ról gracze mogą sprawdzić się w różnych sytuacjach i sposobach prowadzenia gry. John Silver pozornie ma mniejszą kontrolę nad sytuacją, musi więc sprytnie wykorzystywać swoje możliwości. Z kolei piraci, dzięki unikalnym zdolnościom, analizie sytuacji i podejmowanym na bieżąco decyzjom, czynią każdą rozgrywkę wyjątkową.
  • Choć w grze nie ma minutnika odliczającego czas, wszyscy dobrze wiedzą, że jego upływ działa na ich niekorzyść. Analizując dane musimy być szybsi od pozostałych uczestników, a gdy do gry wkracza sam John Silver, tempo staje się jeszcze bardziej odczuwalne.

 

Zawartość pudełka:

  • 5 zasłonek
  • 5 pionków
  • 4 żetony kolejności
  • 4 arkusze na notatki
  • 4 mapy piratów
  • plansza wyspy
  • 4 karty postaci
  • 2 małe linijki
  • linijka
  • duży szablon poszukiwania
  • mały szablon poszukiwania
  • 5 mazaków
  • duży kompas
  • mały kompas
  • 11 wskazówek obszarowych
  • 8 wskazówek kompasu
  • dwustronna plansza kalendarza
  • 11 wskazówek czarnej plamy
  • 7 wskazówek początkowych
  • 8 żetonów informacji
  • 6 żetonów skrzyni
  • żeton skarbu
  • skrzynia
  • dwustronna mapa Długiego Johna Silvera
  • cyrkiel
  • instrukcja
0

Opis

Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
2-5
Czas gry
od 45 do 75 min

Specyficzne kody

Nowy produkt

Koszty dostawy:

Paczkomaty Inpost - 9,90 zł

Paczka pocztowa priorytet - 11,90 zł

Paczka pobraniowa priorytet - 18,90 zł

Kurier Inpost - 11,90 zł

Kurier Inpost pobranie - 18,90 zł

Uwaga!

Prz zamówieniach powyżej 400 zł i przesyłce przedpłaconej wysyłka jest GRATIS.

Jak szybko otrzymam zamówienie?

Produkty, które mają podaną dostępność, jako 'Wysyłka 24h' wysyłamy w ciągu jednego dnia roboczego od złożenia zamówienia/otrzymania płatności. Do tego czasu należy doliczyć czas dostawy, który zależy od wybranej formy wysyłki. 95% przesyłek kurierskich i do paczkomatu jest w doręczeniu na następny dzień od nadania.

Jakie są koszty wysyłki?

Paczkomaty Inpost - 9,90 zł

Paczka pocztowa priorytet - 11,90 zł

Paczka pobraniowa priorytet - 18,90 zł

Kurier Inpost - 11,90 zł

Kurier Inpost pobranie - 18,90 zł

Uwaga!

Prz zamówieniach powyżej 400 zł i przesyłce przedpłaconej wysyłka jest GRATIS.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak. Sklep stacjonarny mieści się w Pasażu Różowym w Poznaniu, ul. Św. Marcin 47. Aktualne godziny otwarcia znajdują się w zakładce Kontakt

Podobne produkty