.

Klask! Dla 4 osób

Wersja dla 4 osób

(0 Recenzje)
Oczekiwanie na dostawę
299,00 zł
Liczba:


Klask 4 to nowa edycja magnetycznej gry zręcznościowej, tym razem w wersji dla 4 graczy.

Gracze sterują swoimi popychaczami za pomocą trzymaczy i uderzają w pomarańczową kulkę przesuwając ją po całej planszy. Nie ma podziału na tury graczy, każdy może poruszać się w dowolnym momencie. Celem w grze jest pozbawienie punktów przeciwników poprzez umieszczenie kulki w bramce przeciwnika. Należy być jednak ostrożnym, aby nie stracić kontroli nad popychaczem lub, aby nie wpadł on do bramki gracza, ponieważ to pozbawi gracza punktów. Można używać pomarańczowej kulki do poruszania przeszkadzaczy, jednak należy uważać - kiedy dwa przeszkadzacze przyczepią się do popychacza gracza, straci on jeden punkt. 

Gra kończy się, kiedy jeden z graczy straci wszystkie punkty i jego znacznik znajdzie się na pozycji "0". Gracz, który będzie miał najwięcej punktów - wygrywa!

W "Klask 4" można grać również w dwuosobowych drużynach. Drużyny siadają po przeciwnych stronach planszy. Zasady gry są takie same jak w rozgrywce dla czterech graczy z poniższymi wyjątkami:

- drużyny mają po 10 punktów (każdy z graczy po 5); za każdym razem kiedy gracz wywoła sytuację, która oznacza utratę punktu, odejmuje jeden punkt na swoim torze punktacji; kiedy jeden z graczy nie ma już punktów, odejmuje się punkty na torze drugiego gracza z drużyny


- kiedy jedna drużyna straci swój ostatni punkt gra się kończy; wygrywa drużyna, która nadal ma punkty na koncie

 

Jakie zmiany wprowadzono w Klask 4?

  • okrągła plansza
  • rozgrywka na 4 graczy
  • dodatkowy wariant drużynowy
  • większa liczba przeszkadzaczy
  • wszyscy gracze otrzymują na start po 5 pkt.
  • podczas rozgrywki gracze tracą swoje punkty

"KLASK" to:
  • RYWALIZACJA - wszyscy będą się świetnie bawić: dzieci z rodzicami, dziewczyna z chłopakiem, paczka kumpli, koleżanki z pracy... Każda partia będzie równie zacięta

  • TAKTYKA - strategiczne myślenie, właściwa taktyka i uważne obserwowanie każdego ruchu przeciwnika to podstawa w tej grze

  • ZABAWA - mimo całej masy rywalizacji i sporej ilości taktyki, "Klask" to przede wszystkim świetna zabawa, w której mottem przewodnim jest: RADOŚĆ GRANIA!

ZAWARTOŚĆ:
  • plansza Klask (średnica: około 500 mm)
  • 4 magnetyczne popychacze
  • 4 magnetyczne trzymacze
  • 4 znaczniki punktów
  • 7 białych przeszkadzaczy (w tym 2 zapasowe)
  • 3 pomarańczowe kulki (w tym 2 zapasowe)
  • woreczek do przechowywania elementów
  • instrukcja

 

Uwaga!

Ze względu na gabaryt gry przesyłka paczkomatem inpost jest niedostępna.

0

Opis

Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
2
Czas gry
do 20 min

Specyficzne kody

Nowy produkt

Koszty dostawy:

Paczkomaty Inpost - 9,90 zł

Kurier Inpost - 11,90 zł

Kurier Inpost pobranie - 18,90 zł

Uwaga!

Przy zamówieniach powyżej 400 zł i przesyłce przedpłaconej wysyłka jest GRATIS.

Podobne produkty