




Klask 4 to nowa edycja magnetycznej gry zręcznościowej, tym razem w wersji dla 4 graczy.
Gracze sterują swoimi popychaczami za pomocą trzymaczy i uderzają w pomarańczową kulkę przesuwając ją po całej planszy. Nie ma podziału na tury graczy, każdy może poruszać się w dowolnym momencie. Celem w grze jest pozbawienie punktów przeciwników poprzez umieszczenie kulki w bramce przeciwnika. Należy być jednak ostrożnym, aby nie stracić kontroli nad popychaczem lub, aby nie wpadł on do bramki gracza, ponieważ to pozbawi gracza punktów. Można używać pomarańczowej kulki do poruszania przeszkadzaczy, jednak należy uważać - kiedy dwa przeszkadzacze przyczepią się do popychacza gracza, straci on jeden punkt.
Gra kończy się, kiedy jeden z graczy straci wszystkie punkty i jego znacznik znajdzie się na pozycji "0". Gracz, który będzie miał najwięcej punktów - wygrywa!
- kiedy jedna drużyna straci swój ostatni punkt gra się kończy; wygrywa drużyna, która nadal ma punkty na koncie
Jakie zmiany wprowadzono w Klask 4?
Uwaga!
Ze względu na gabaryt gry przesyłka paczkomatem inpost jest niedostępna.
Koszty dostawy:
Paczkomaty Inpost - 9,90 zł
Kurier Inpost - 11,90 zł
Kurier Inpost pobranie - 18,90 zł
Uwaga!
Przy zamówieniach powyżej 400 zł i przesyłce przedpłaconej wysyłka jest GRATIS.