.

Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)

Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX

Oczekiwanie na dostawę
25,50 zł
Liczba:


Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą.

Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macieży jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.

 

Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne.

 

UWAGA: Armia Neodżungli poprzednio wchodziła w skład dodatku Babel 13, który już nie będzie dodrukowywany.

 

Zawartość pudełka:

  • 35 żetonów Neodżungli
  • 6 znaczników ran
  • 3 znacznik sieci
  • 2 znaczniki jadu
  • 2 znaczniki Neodżungli
  • zapasowe żetony i znaczniki
  • instrukcja
  • woreczek strunowy

 


0

Opis

Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
2-4
Czas gry
od 20 do 45 min

Specyficzne kody

Nowy produkt

Koszty dostawy:

Paczkomaty Inpost - 9,90 zł

Kurier Inpost - 11,90 zł

Kurier Inpost pobranie - 18,90 zł

Uwaga!

Przy zamówieniach powyżej 400 zł i przesyłce przedpłaconej wysyłka jest GRATIS.

Zobacz także

Podobne produkty