REGULAMIN SKLEPU GRYPLANSZOWE-BASANTI.PL
Warunki ogólne.
1. Ogólne warunki korzystania z oferty proponowanej przez sklep internetowy gryplanszowe-basanti.pl, reguluje poniższy dokument, zwany w dalszej części "Regulaminem".
2. Właścicielem domeny oraz sklepu jest firma BASANTI Bogumił Mazur z siedzibą główną w Komornikach 62-052, ul. Fabianowska 138R1, NIP: 669-237-74-38
3. Wszystkie ceny podawane są podawane w walucie polskiej (PLN) i zawierają podatek VAT.
4. Wszelkie produkty oferowane przez sklep są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
5. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie odbiegać od wyglądu oryginałów, np. kolor wyświetlany na monitorze.
6. Klient dobrowolnie rejestruje się w sklepie internetowym. Nie jest wymagana rejestracja konta do dokonania zakupu.
7. Klient w momencie rejestracji konta lub składania zamówienia zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883) wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie jego danych osobowych niezbędnych do realizacji składanych przez niego zamówień przez firmę Basanti Bogumił Mazur.
8. Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
Realizacja zamówienia.
9. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00 oraz w sobotę, niedzielę i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.
10. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej gryplanszowe-basanti.pl.
11. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na witrynie internetowej. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą rozpatrywane.
12. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
13. Rozliczenie transakcji może nastąpić w następujący sposób:
- poprzez przelewy24
- poprzez paynow
- przelewem tradycyjnym
- za pobraniem,
- kartą płatniczą (Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.):
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro
14. Klient po dokonaniu zamówienia przy wybraniu opcji płatność przelewem zobowiązany jest do wykonania zapłaty za zamówiony towar.
15. Do każdego zakupu doliczane są koszta przesyłki podane w cenniku dostawy. Wysokość tych kosztów zależy od formy przesyłki wybranej przez klienta w czasie składania zamówienia oraz wartości zamówienia. O wysokości kosztów wysyłki klient zostaje poinformowany przed złożeniem zamówienia i wysyłając zamówienie do sklepu akceptuje ich wysokość.
16. Sklep internetowy gryplanszowe-basanti.pl w szczególnych przypadkach zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji zamówienia, o czym zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego wysyłając informację pocztą elektroniczną.
17. Zamówione towary mogą być dostarczane do Klienta poprzez przedstawiciela firmy spedycyjnej lub pracownika Poczty Polskiej. Czas dostarczenia przesyłki przez firmy do tego celu powołane jest zależny od ich regulaminu i ustaleń. Jest on również podany w zakładce "Dostawa".
18. W przypadku, gdy w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia i wybraniu formy płatności "Przelew Bankowy" lub za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności, kwota wynikająca z wartości zamówienia nie wpłynie na konto bankowe sklepu, zamówienie może zostać anulowane. Informacja o anulowaniu zamówienia zostanie wysłana w formie elektronicznej na adres e-mail podany przy wykonaniu zamówienia.
19. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień. Nie może być to jednak adres inny niż ten, gdzie zamówienie będzie potwierdzane.
20. Każde potwierdzone zamówienie Klienta traktowane jest jako całość i jest wysyłane na podany przez Klienta adres jedną paczką.
21. Wszelkie zmiany dotyczące sposobu dostawy wymagają zgłoszenia w sklepie internetowym gryplanszowe-basanti.pl poprzez wiadomość e-mail na [email protected] oraz potwierdzenia przez pracownika firmy.
Rachunki i faktury.
22. Firma Basanti Bogumił Mazur wystawia faktury VAT lub paragony za zakupiony towar.
Modyfikacja zamówień.
23. Do momentu wysyłki towaru (wystawienia paragonu elektronicznego) klient może modyfikować zamówienie (zwiększać, zmniejszać ilość zamawianych pozycji).
24. Modyfikacja zamówienia (anulowanie, korygowanie, dzielenie, łączenie z innym) jest możliwe poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej e-mail z dokładnym opisem na [email protected]
25. Na życzenie klienta istnieje możliwość łączenia zamówień w celu obniżenia kosztów wysyłki. Jest to możliwe wyłącznie wtedy, gdy żadne wcześniejsze zamówienie nie zostało już zrealizowane.
Zwroty i Reklamacje.
26. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Internetowym Sklepem gryplanszowe-basanti.pl poprzez e-mail [email protected] lub telefonicznie 609 996 548. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dokument zakupu.
27. Przed odebraniem przesyłki od kuriera zaleca się aby Klient sprawdził, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zaleca się zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane zaleca się nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia.
28. Zwrot jest możliwy wyłącznie wtedy, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Dodatkowo musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że w przypadku, gdy towar jest fabrycznie zapakowany w folię to nie może ona zostać usunięta ani uszkodzona, aby produkt mógł trafić jako pełnowartościowy z powrotem na półki sklepu.
29. Jeśli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, powinien odesłać paczkę na adres sklepu
30. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia dotarcia do sklepu zwracanego towaru.
31. Towar uszkodzony zostaje wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
32. Klient może w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru odstąpić od zakupu bez podawania przyczyny składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie i zwrócić nieużywany towar sprzedawcy na własny koszt. Sprzedawca zwróci Klientowi koszt zakupu towaru oraz najtańszy koszt dostawy przesyłki.
33. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
34. W ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety posprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący może dobrowolnie wypełnić ankietę.
35. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego
Postanowienia końcowe.
35. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 14 września 2020 roku.