.

Neuroshima HEX (edycja 3.0)

Nowa wersja kultowej Neuroshima HEX!

Versand in 24h
99,90 zł
Quantity:

Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

 

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać – nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.

 

Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny – wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

 

Nowa edycja niesie wiele zmian. Są to:

Ilustracje: wszystkie żetony, plansza oraz okładka mają nowe ilustracje przygotowane specjalnie do tej edycji. Za projekt okładki odpowiada Piotr Cieśliński pracujący na co dzień nad okładkami książek dla wydawnictwa Fabryka Słów, projekt planszy przygotował Michał Oracz, a ilustracje na żetonach wykonał pracujący z nami od wielu lat Piotr Foksowicz oraz Invlove.

Znaczniki obrażeń: do Neuroshimy Hex wracają znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajdują się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większą ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń tak, jak w poprzedniej edycji.

Talia Hexogłówek: do Neuroshimy Hex dodaliśmy 55 kart z hexogłówkami zaprojektowanymi przez Michała Herdę, który od wielu lat zajmuje się projektowaniem podobnych łamigłówek. Dzięki tym 55 kartom możecie pobawić się w Neuroshimę nawet, gdy nie ma w okolicy przeciwnika!

Grube żetony: w nowym wydaniu żetony drukowane są na grubej tekturze (1.5 mm).

Nowe ikony: ikony na żetonach uległy minimalnej zmianie – mają dodany kolor oraz są wyraźniej zaznaczone na żetonach. Ponadto zmieniła się ikona wytrzymałości (dotąd zbyt podobna do ikony medyka, teraz zmieniła się w ikonę tarczki), usunięto z żetonów ikonę klepsydry, która nie wnosiła do gry istotnych informacji oraz zmieniła się ikona „Bomby” na żetonie Klauna, ponieważ po klaryfikacji reguły zbyt różni się od Bomby, czyli żetonu natychmiastowego.

Poszerzona instrukcja: nowe wydanie posiada nową instrukcję, która została zaktualizowana o wyjaśnienie wszystkich problemów, jakie przez lata były zgłaszane na forach internetowych.

Zmiany w regułach: nowa reguła zmniejszająca losowość dociągu, nowa reguła likwidująca pechowy dociąg oraz nowy tryb gry na 3 graczy. Oczywiście nowe reguły wraz z instrukcją będą udostępnione za darmo do pobrania na stronie Portal Games.

Karty referencyjne: do pudełka dodano cztery karty referencyjne – dla każdej z podstawowych armii w grze.

Zawartość pudełka:

  • plansza
  • 140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)
  • instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi

0

Technische Daten

Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
2-4
Czas gry
od 45 do 75 min

Besondere Bestellnummern

Neuer Artikel

Die gekauften Spiele werden am selben oder am nächsten Werktag ab dem Datum der Bestellung (Bezahlung) der Bestellung versandt (es sei denn, für ein bestimmtes Produkt wird eine andere Lieferzeit angegeben).

 

Um die Ausführung von Aufträgen zu beschleunigen, senden Sie bitte eine Bestätigung der Überweisung.

 

Ungefähre Lieferzeit (Polen):

Inpost Courier - 1-2 Werktag

Inpost Paczkomaty - 1-2 Werktag

 

 

Ungefähre Lieferzeit (im Ausland):

DPD Courier - 2-5 Werktag (abhängig vom Land)

 

 

Kontonummer für Zahlungen für Bestellungen:

Konto für Zahlungen in EUR:

IBAN PL08 1140 2004 0000 3512 1251 1517

 

Konto für Zahlungen in PLN:

79 1910 1048 2213 6280 1476 0001

 

Versandkosten

Versandkosten (in EU):

DPD Courier - 50 zł für ein Paket bis 10 kg (für die meisten Länder)

Beachtung!

Auf Anfrage können wir dem Versand neue Länder hinzufügen und den Versandpreis dafür angeben.

 

Versandkosten (in Polen):

Inpost Paczkomaty - 9,90 zł

Inpost Courier - 11,90 zł

Inpost Courier (Nachnahme) - 18,90 zł

Beachtung!

Für Bestellungen über 400 PLN und Prepaid-Versand in Polen ist KOSTENLOS.

Ähnliche Produkte