.

Sid Meier’s Civilization: Nowy początek

Nadaj nowy kierunek cywilizacji i zapisz się w annałach historii

Oczekiwanie na dostawę
159.90
Quantity:


Popatrz wstecz na przeszłość, na tak olbrzymie przemiany mocarstw. Możesz i przyszłość przewidzieć.

- Marek Aureliusz

 

Sid Meier’s Civilization: Nowy początek to gra planszowa, w której od 2 do 4 graczy prowadzi swoje wielkie cywilizacje poprzez dzieje, podbijając nowe tereny, wytyczając szlaki handlowe i wznosząc imponujące miasta i cuda świata.

 

Rozgrywka rozpoczyna się od przygotowania terenu - na pięknie ilustrowanych kafelkach mapy gracze rozkładają surowce naturalne, barbarzyńców i miasta-państwa. Po wstępnym uporządkowaniu planszy wszystko jest już w rękach graczy - każdy może mieć swój plan na zwycięstwo, ale warunki wygranej będą różnić się w każdej grze w zależności od wylosowanych kart zwycięstwa.

 

 

Oczywiście zanim gracze przystąpią do podbojów, muszą wybrać przywódcę, w którego wcielą się podczas rozgrywki. Do wyboru jest 8 liderów - od wodza Azteków, Montezumy, przez rzymskiego cesarza Trajana, aż do regenta Hojo Tokimune z Kraju Wschodzącego Słońca.

 

Każdy lider zapewnia graczowi unikalne zdolności, które pomogą mu ukształtować świat według swojej wizji. Po dobraniu początkowych misji i zasobów gracze są gotowi do pierwszych podbojów.

 

Zbuduj swoje imperium

 

Rozgrywka w Sid Meier’s Civilization: Nowy początek toczy się w serii rund, które prowadzą graczy przez dzieje od starożytności do czasów dzisiejszych. Tura gracza skupia się na szeregu działań, czyli szeregu pięciu kart znajdujących się poniżej jego toru działań.

 

Szereg działań reprezentuje różnorodne dążenia danej nacji, takie jak rozwój nauki, tworzenie kultury czy produkcja militarna. Im karta dalej przesunie się na torze, tym lepszy będzie miała efekt. Ten proces reprezentuje poświęcony czas - karta rozpatrzona z piątego miejsca będzie miała większy wpływ niż karta rozpatrzona z pierwszego miejsca.

 

Liderzy muszą mierzyć się także z zagrożeniami takimi jak najazdy barbarzyńców. Dzikie hordy najeźdźców mogą zagrozić bezpieczeństwu karawan na szlakach handlowych lub nawet oblegać słabsze miasta.

 

Gracze szybko przekonają się, że aby osiągnąć zwycięstwo, ważny jest odpowiednio zrównoważony rozwój, który zapewni im zasoby potrzebne do zrealizowania swojej strategii, jak i pozwoli obronić się przed barbarzyńcami i zakusami innych graczy.

 

Odważne pomysły Gracze będą rozwijać swoje nacje w pięciu dziedzinach za pomocą kart działań. Dzięki kulturze zajmą nowe terytoria i zdobędą surowce, nauka powoduje postęp wskaźnika technologii, dzięki czemu cywilizacja może wynajdywać nowe technologie.

 

Odważne pomysły

 

Gracze będą rozwijać swoje nacje w pięciu dziedzinach za pomocą kart działań. Dzięki kulturze zajmą nowe terytoria i zdobędą surowce, nauka powoduje postęp wskaźnika technologii, dzięki czemu cywilizacja może wynajdywać nowe technologie.

 

Postęp ekonomiczny pozwala na interakcję z miastami-państwami oraz wrogimi miastami poprzez poruszanie karawan, a miejsce karty działania w szeregu określa na jakie rodzaje terenu mogą poruszyć się karawany. Rozwój przemysłu będzie niezbędny, aby założyć nowe miasto lub wznieść cud świata, a gracze, którzy chcą skupić się na podbojach i walce skupią się na kartach z dziedziny wojskowości.

 

Sięgnij po chwałę

 

Cel każdej nacji jest jeden - stworzyć najpotężniejszą cywilizację, której pokłoni się cały świat. Jednak, aby tego dokonać, gracze muszą zrealizować odpowiednie zadania z kart zwycięstwa. Każda karta zwycięstwa jest podzielona na dwa cele. Zadaniem graczy jest zrealizowanie jednego celu na każdej karcie zwycięstwa obok mapy.

 

Kiedy gracz zrealizuje cel, umieszcza jeden ze swoich żetonów kontroli obok karty zwycięstwa na której znajduje się ten cel. Nawet, jeśli gracz nie będzie później spełniał wymagań tego celu, żeton pozostaje obok karty, a gracz nie musi ponownie realizować celu z danej karty. Na początku tury pierwszego gracza, jeśli jakiś gracz zrealizował jeden cel na każdej karcie zwycięstwa, wygrywa grę.

 

Zawartość pudełka:

  • instrukcja
  • 44 plastikowe figurki
  • 8 arkuszy liderów
  • 16 kafli mapy
  • 1 tarcza wydarzeń
  • 4 tarcze techniki
  • 4 listwy skupienia
  • 2 kości sześciościenne
  • 80 karty skupienia
  • 16 kart statystyk miasta
  • 16 kart dyplomacji
  • 24 kart cudów świata
  • 5 kart zwycięztwa
  • 24 żetonów
0

Data sheet

Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
2-4
Czas gry
60-90 min

Specific References

New product

The purchased games are shipped on the same or the next business day from the date of placing (paying for) the order (unless a different shipping time is indicated for a given product).

 

In order to speed up the execution of orders, please send a confirmation of the transfer.

 

Approximate delivery time (Poland):

Inpost Courier - 1-2 business days

Inpost Paczkomaty - 1-2 business days

 

Approximate delivery time (abroad):

DPD Courier - 2-5 business days (depends on country)

 

Account number for payments for orders:

Account for payments in EUR:

IBAN PL08 1140 2004 0000 3512 1251 1517

Account for payments in PLN:

79 1910 1048 2213 6280 1476 0001

 

Delivery costs 

Delivery costs (in EU):

DPD Courier - 50 zł for a parcel up to 10kg (for majority of countries)

Attention!

On request, we can add new countries to shipping and give the shipping price for them.

 

Delivery costs (in Poland):

Inpost Paczkomaty - 9,90 zł

Inpost Courier  - 11,90 zł

Inpost Courier (cash on delivery) - 18,90 zł

Attention!

For orders over PLN 400 and prepaid shipment in Poland is FREE.

Check also