.

Neuroshima HEX: Iron Gang 3.0

Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX

(0 Reviews)
Oczekiwanie na dostawę
25.50
Quantity:


Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W Twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie.

Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci. Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce.

W Twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy później wpadniesz w ich sidła. To nie jest zwykły gang, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.

Zasady armii IRON GANG

Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.

Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne - chcesz zapleść jak największą sieć, a może wykorzystać ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?

Łańcuchy na motorach

Jedną z ciekawszych jednostek armii jest niewiasta na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa sąsiadom inicjatywę.

Łańcuchy i sieci

Szczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć. Szarpiąc i tnąc można się z niej dość łatwo wyrwać - ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie.

Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swoich towarzyszy niczym medyk - ale nie musi stać przy chronionej jednostce. Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę.

Reakcja łańcuchowa

Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun. Poza tym armia wyposażona jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos.

0

Data sheet

Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
2-4
Czas gry
od 20 do 45 min

Specific References

New product

The purchased games are shipped on the same or the next business day from the date of placing (paying for) the order (unless a different shipping time is indicated for a given product).

 

In order to speed up the execution of orders, please send a confirmation of the transfer.

 

Approximate delivery time (Poland):

Inpost Courier - 1-2 business days

Inpost Paczkomaty - 1-2 business days

 

Approximate delivery time (abroad):

DPD Courier - 2-5 business days (depends on country)

 

Account number for payments for orders:

Account for payments in EUR:

IBAN PL08 1140 2004 0000 3512 1251 1517

Account for payments in PLN:

79 1910 1048 2213 6280 1476 0001

 

Delivery costs 

Delivery costs (in EU):

DPD Courier - 50 zł for a parcel up to 10kg (for majority of countries)

Attention!

On request, we can add new countries to shipping and give the shipping price for them.

 

Delivery costs (in Poland):

Inpost Paczkomaty - 9,90 zł

Inpost Courier  - 11,90 zł

Inpost Courier (cash on delivery) - 18,90 zł

Attention!

For orders over PLN 400 and prepaid shipment in Poland is FREE.

You might also like

Check also