.
Neuroshima HEX: Iron Gang 3.0
Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX
Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W Twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie.
Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci. Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce.
W Twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy później wpadniesz w ich sidła. To nie jest zwykły gang, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.
Zasady armii IRON GANG
Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.
Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne - chcesz zapleść jak największą sieć, a może wykorzystać ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?
Łańcuchy na motorach
Jedną z ciekawszych jednostek armii jest niewiasta na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa sąsiadom inicjatywę.
Łańcuchy i sieci
Szczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć. Szarpiąc i tnąc można się z niej dość łatwo wyrwać - ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie.
Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swoich towarzyszy niczym medyk - ale nie musi stać przy chronionej jednostce. Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę.
Reakcja łańcuchowa
Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun. Poza tym armia wyposażona jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos.
Data sheet
- Wiek
- od 8 lat
- Liczba graczy
- 2-4
- Czas gry
- od 20 do 45 min
Specific References
The purchased games are shipped on the same or the next business day from the date of placing (paying for) the order (unless a different shipping time is indicated for a given product).
In order to speed up the execution of orders, please send a confirmation of the transfer.
Approximate delivery time (Poland):
Inpost Courier - 1-2 business days
Inpost Paczkomaty - 1-2 business days
Approximate delivery time (abroad):
DPD Courier - 2-5 business days (depends on country)
Account number for payments for orders:
Account for payments in EUR:
IBAN PL08 1140 2004 0000 3512 1251 1517
Account for payments in PLN:
79 1910 1048 2213 6280 1476 0001
Delivery costs
Delivery costs (in EU):
DPD Courier - 50 zł for a parcel up to 10kg (for majority of countries)
Attention!
On request, we can add new countries to shipping and give the shipping price for them.
Delivery costs (in Poland):
Inpost Paczkomaty - 9,90 zł
Inpost Courier - 11,90 zł
Inpost Courier (cash on delivery) - 18,90 zł
Attention!
For orders over PLN 400 and prepaid shipment in Poland is FREE.